צו השעה: גדולי הדור מתחסנים

ישראל בן צבי No Comments on צו השעה: גדולי הדור מתחסנים

אחרי הקריאה: גודלי הדור יצאו להתחסן | ביניהם: הגאון רבי דב פוברסקי שליט"א ראש ישיבת פונביז', הגאון רבי משה הלל הירש שליט"א ראש ישיבת סלבודקא, הגאון רבי נתן זוכובסקי שליט"א יו"ר ועד הרבנים של דגל התורה, הגאון רבי חיים יצחק אייזיק לנדא רבה של בני ברק ורבנים נוספים

13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

הגאון רבי דב פוברסקי שליט"א ראש ישיבת פונביז', הגאון רבי משה הלל הירש שליט"א ראש ישיבת סלבודקא, הגאון רבי נתן זוכובסקי שליט"א יו"ר ועד הרבנים של דגל התורה, הגאון רבי חיים יצחק אייזיק לנדא רבה של בני ברק, הגאון רבי אברהם ישעיהו קנייבסקי בנו של מרן שר התורה והגאון רבי אליעזר כהנמן נשיא ישיבת פונביז', הגיעו אמש (שלישי) להתחסן במתחם החיסונים שנפתח במרכז הרפואי הגדול של בני ברק.

את פני הרבנים שליט"א קיבלו מנהל המחוז מר דניאל ברמן, חבר הנהלת מכבי וחבר מועצת העיר ב"ב הרב שמחה שטייצברג ומנהל מרחב בני ברק הרב ברוך שטרן.

ראש המחוז מר דניאל ברמן, ציין בהתרגשות "זכות גדולה בשבילי לקבל את פני הרבנים החשובים במתקן החיסונים החדש של 'מכבי' בעיר".

מנהל המרחב ר' ברוך שטרן ציין, "כעיר שמחצית מתושביה הם חברי 'מכבי' וכך גם רבני העיר שליט"א, אני גאה בכך ולזכות לי לקדם את פני הרבנים שליט"א בבואם להתחסן נגד נגיף הקורונה ובכך להשפיע על שאר תושבי העיר".

חבר מועצת גדולי התורה של 'דגל התורה' וראש ישיבת קול תורה, הגאון הרב משה יהודה שלזינגר שהתחסן אתמול אף הוא, שיגר מכתב תודה לראשי קופת חולים מאוחדת: "הנני להודות לכם על החיסון שנתתם לנו היום ושדאגתם שהכל יהיה על הצד הטוב ביותר מכל הבחינות. ראוי לכל בר דעת להתחסן מפני המגיפה הנוראה. ב"ה שיש חיסון להימנע ממנה".

גם הרב אורי זוהר בן ה-85 הגיע הבוקר למתחם החיסונים של 'מאוחדת' בירושלים להתחסן כנגד נגיף קורונה.



0 תגובות